Hur fan sköter man en Bougainvillea?

Jag är så jävla dåig på krukväxter . .Hur ska jag veta hur man sköter en bougainvillea?
Den är ju så ful att ingen skulle vilja ha den .. men tydligen så har sthlm:are någon sorts förkärlek till just den blomman. . fråga mig inte varför. .
jag skulle då äldrig vilja ha den . .så in i helvete fuul!
Så nu har jag avreagerat mig på en blomma =P

Jobbet går bra, Så duktig som man är så jobbade man hela helgen själv. Jajjemän .. efter 3 dagars arbete på nya jobbet så får man jobba själv. Och det gick bra =)
Jag är så duktig =)

Sen lyckades jag klämma in ett GK besök i helgen också. .
I lördags. .
Tror att dom hade höjt värmen inne i lokalen så att vi skulle dö .. för svettas det gjorde man. . herregud.
Jenny var duktig och tog 3 bussen hem . .var hemma halv 4. Upp halv 10 till jobbet.
Men kul var det, träningsvärk som faaan, men värt det!!

Och nej, jag var inte bakis på jobbet =P
Bara lite trött. =)

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag tycker att Bougainvillea är ganska fin haha! :O
Låter som det knallar på rätt bra där uppe i storstaden :)Kram

2007-08-16 @ 00:20:49
Postat av: Therese

Jag har förträngt utseendet på den blomman. Lika bra det kanske, efter dina hårda ord? :P

2007-08-16 @ 09:26:36
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0