Tänk om det ändå vore så i vanliga affärer. . .

 .. om man handlar mat i sömnen då får man smaka på allt fikabröd som finns och får leka med en liten pojke som har såpbubblor.

det får man iaf i min dröm. Man får också köpa gigantiska rullar med nougat. Vilket jag kanske inte vill, men det är bra att veta till framtiden =)

Jag är nästan klar i lägenheten .. det är bara en gardinstång till som ska upp .. Men den kommer nog inte upp på ett tag .. eftersom jag behöver en borr, en betongborr fortfarande. Vid dom andra fönstrena så fanns det redan hål att sätta skruven i. .

Men jag tror att jag klarar mig ett tag till. =)

Ikväll så kommer jag till dig och umgås vännen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0