Mätt och icke belåten

Hur kan man vara så mätt??
Fast iofs så har jag tryckt i mig pizza och på toppen av det så slank det ner några juleskum =P

Men var glad för att jag äter iaf .. nog för att det inte är så nyttigt alltid.
bättre att fetta än att inte äta något alls tycker jag!
Har jag inte rätt?

Jag har nyss sett på en film, mendans jag åt pizza.
Dagboken, en bra film faktiskt. .
Rekomenderas! !
Men om man är som jag är, lite känslig, så kan jag rekomendera att man har näsduken
nära till hands . .
Eller en snäll kille/tjejs sällskap att trösta sig mot och eventuellt torka tårar mot tröjärmen. .
Dock inte om du är tjej och ditt sällskap har en vit tröja, inte så schysst att smeta mascara (om du använder det, alla tjejer gör faktiskt inte det och behöver inte göra det heller, bara man trivs. . sug på den Blondinbella! )  på tröjan kanske.
Men det är bara ett tips..

Just nu så sysselsätter jag mig med att kolla på Hiphip. . mycket trevligt!

Förresten. . till alla kära florist kamrater . .
Hur! kan man INTE fatta att färgen på hyacinten är den färgen som krukan har?!
Är det så svårt?
Eller är det bara sthlm: are som inte fattar det?
Och varför tror alla att ranunklarna är rosor??
OCH! gerbera heter gerbera och inte gnebena, gerbena eller ringblomma!!

gaah, sorry . . men nu känns allt bättre =P

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha du anar inte vad jag också irriterar mig på kunder! ;P Håller med om det där med hyacintfärgerna. Fast nu har vi fått in vår egen odling o då är alla krukor svarta, så nu är det okej att fråga liksom :P. Men vet du, bland det mest irriterande jag vet är när tanter står o snörper på munnen o börjar rycka i pappret när man slår in får att dom verkar tycka att man gör fel eller inte är tillräckligt försiktig eller nått. DET är störigt! Håll tassarna borta! Haha nu har jag också fått uttrycka mina tankar om kunder. Ingen här i vingåker orkar lyssna på sånt haha. God jul och ett riktigt gott nytt år på dig Jenny! Du är go!

2007-12-19 @ 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0