Ah, Hjälp mig!

Hjälp mig att bli av med denna låten från hjärnan. .
Fortfarande går den på repeat, fortfarande finns den i mitt huvud dygnet runt .. Slår vad om att jag drömmer om den också .. Skulle inte vara så förvånad..

Var längesen en låt klängde sig fast så hårt på mig. Men jag antar att det inte gör någon skadad eftersom jag mår bra .. Det är bara det att så fort jag öppnar munnen och ska sjunga något så är den textraden som hoppar ut. . Heelt sjukt.

Men jag antar att det kunde ha varit värre också .. Hade kunnat vara Amy Diamond, Crazy Frog eller liknande. (Ta inte illa upp ni som råkar gilla någon utav dessa)

Jag åker till Sthlm på fredag . .har packat det mesta redan =P Längtar bort? JAAA ..

Bort från allt det vanliga .. se lite nya saker =)

Om någon hade sagt till mig för ett år sedan att jag skulle längta till att åka till Sthlm, då hade jag gapskrattat och sagt: - Ye, right! =P

Men tydligen så kan man ändra sig . .Fast jag vet inte hur det är att bo där konstant . .antingen så hatar man det eller så gillar man det . .Jag skulle nog vara den enda människan i Sthlm som var mittemellan. . Jag är nämligen alltid mittemellan. .

Just det . .Magen mår bra. Det var nog ett så kallat 24 timmars virus som avhjälptes med lite sömn =)
Tänk vad sömn kan göra gott =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0