Farväl. .

FAN!!
Det jag inte skulle göra har jag gjort. Jag har förlorat dig.

Men varför har du betett dig så konstigt och varför har jag fått den känslan av attdu ville kontrollera mitt liv? Bestämma vad jag skulle göra och inte skulle göra, vem jag ska och inta ska vara med osv.

Och om det är på det viset då kan det lika gärna vara.

Jag har accepterat att du har skaffat dig ett annat liv,ja. Men jag har sagt till dig att det inte kommer att bli som vanligt mellan oss.

Men ändå frågar du varför jag är så annorlunda.
Har du inte förstått det själv?

Det var lika bra att det blev som det blev tror jag.

Så Farväl. .
Vi kommer nog aldrig mera att ses.

Men jag hade reserverat en plats i mitt hjärta åt dig.
Tydligen så var min inbjudan inte så lockande.

Bollen ligger hos dig nu och ärligt så tror jag att den kommer att ligga där ett tag.
Tilla den dagen du plockar fram bollen och tänker tillbaka på alla minnen.



Jag finns inte där då.

Tänk på det. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0