16 timmar =)

nu är det bara 16 timmar tills det är semester .. 16 arbetstimmar vill säga.
det går verkligen seegt och ja, jag vet.  inte klaga. Men prova att jobba där en hel dag när det
inte finns ett skit att göra...

Jag klarar inte av att bara vara där och få betalt för att göra ingenting. . det känns som stöld för mig.
Vissa kanske tycker att jag är knasig som tycker så.

Funderar på att åka till storstaden i helgen. Kommer att bli trevligt =)
Hälsa på flickorna.
nu kan jag även vara kvar ett tag till eftersom jag har semester =)
Bäst att passa på att ses lite.

Salem al Fakir är bara så söt och Jason Mraz sjunger som en gud!

Veckans låttips: Jason Mraz - I´m Yours
Kolla även in hans låtar You and I both och Wordplay
Lovely! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0