Har någon sett mitt prickiga paraply?

Inte konstigt eftersom jag inte har något =P
Jag skulle ha behövt ett idag eftersom det regnar "cats and dogs" som min engelska lärare på
mellanstadiet skulle säga . .

Så idag ty jag är utan paraply ( jag har det som min bortförklaring ) har jag inte varit ute , utan varit inne och kollat på film =)
Men det klagar inte jag över =P

Imorgon är det jobb igen också. men jag är itne lika bitter som förut. Nu känns det som om veckan kommer att gå hyffsat fort och att jag sedan får lite semester . .i typ 5 dagar .. sen är det dags att jobba igen. .

Vad gör man inte?

Undrar om det finns någon film jag inte har sett hemma. . . . ska kolla.
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0