Jag behöver dina tjänster

Mitt rum ser ut som ett helvete . .Är det någon som vill städa det åt mig?
För jag orkar inte ..

Men det behövs .. big time!
Är nästan villig att betala en slant för att få det fint runt omkring mig ..
Så som sagt .. någon villig som vill tjäna en peng genom att städa mitt rum?

Helst så ska du ha en billig timpenning =P
helst av allt så ska du göra det gratis åt mig eftersom jag är så söt =P =D

Veckans värsta: Hela veckan!! Fan vad den går sakta.  .för att det är semester om 6 arbetsdagar.
Nästa vecka kommer att gå ännu segare .. fan va nice!

Kommentarer
Postat av: kristina

jag betalade min lillasyster för att städa mitt rum innan frida o tess kom hit. Och sen när dom väl var här så gjorde dom att det såg ut som ett bombnedslag på två sekunder ungefär ;)

2007-07-06 @ 00:29:11
Postat av: Therese

Snart har du semester!

2007-07-06 @ 09:33:30
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0