Stockholms helg

Jaha, nu är helgen över. .
Om det hade varit som vanligt hade jag varit på jobbet nu.
Men jag är ledig =D

Helgen har jag spenderat i sthlm.
Händelserik helg. .

Änder som kommer och anfaller när man solar ( jag hatar änder, ankor, ja, fåglar i allmänhet )
Lodisar som lägger av riktiga brakare när man går förbi. . och det luktade inte gott heller ska jag tillägga! =S
Sen så har det även hänt på bussen också. . dagen efter att lodisen hade släppt sig. .
På bussen släpper en gubbe sig. luktar helvete . . jag och michaela tror inte att det är sant . .allt händer samtidigt och det händer oss. . Typiskt!

Men jag är trots det fortfarande kvar i sthlm. Skulle ha åkt hem idag med jag har fått en anställning intervju imorgon så jag ska stanna =) Florist jobb på östermalm. Vi får se hur det går =)

Jag var full i helgen. . för full =P
Jag märkte det på söndagen när både mage och huvud mådde skit =P
Men men . .jag har mig själv att skylla.

Nej, nu ska jag gå och köpa glass. . för det är kanon väder här =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Men du va roligt full Jenny!:)

2007-07-16 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0