Manligt.

Jag känner mig så manlig när jag står där med hörselkåpor och skyddsglasögon vid kapmaskinen.
Den som kapar allt i stål. Vill du kapa en bil, varsågod!  Nej, kanske inte så allvarligt =P

Men jag förstår inte attallt som har med maskiner att göra är manligt. . herregud, jag kände mig t.o.m manlig när jag använde skruvdragaren .. då är det något knasigt =P

Fattade bara ett blåställ och jag hade varit en man. Skulle sett ut det =P
Hoppas att ingen skulle tro att jag var en man. För då skulle jag bli väldigt sur! Jag menar, jag är ju ändå kvinna då vill jag inte se ut som en man.

Nog för att ni är fina å så =P Men jag vill inte vara er. . jag vill ha er.  Stor skillnad!

Tror att jag blev lite mer kvinnlig när jag kom hem och satte mig lite vid symaskinen . .konstigt.. det är ju också en maskin. . men inte fan känner man sig manlig när man sitter vid den! =P


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är för att maskiner och bilar är penisförlängare, även för oss som inte har nån!

2007-06-12 @ 20:18:46
Postat av: Dooonken

Meh :O min bil e inte penisförlängare :(

2007-06-13 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0