Piss å kärlek

snabbt översatt till svenska då ..
Peace and Love heter det egentligen. .
Men det låter så mycket roligare så där =P

Ikväll är det första konsert dagen .. och jag får skynda mig dig efter jobbet och
ställa mig i kön för att hämta ut mitt festivalband. Kommer att ta en evighet men men ..
Jag har tid.

Är fortfarande sur för att Salem spelar kl 15:30 idag. Då jag jobbar .. men men. . det får gå.

Kommer att vara trött imorgon också på jobbet. . men va fan. det skiter jag i. . det är så värt det!

Nu blir det åka till jobbet, sega sig fram .. sen festival! =D

Kommentarer
Postat av: Therese

Hare så trevligt med festivalandet! Pöss!

2007-06-28 @ 11:09:22
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0