Rubrik torka idag.

Med regn kommer solsken . .Det är så sant som det är sagt. .
Sol idag!

Jag ska jobba ca 12 timmar idag.. Så vart hittar ni mig efter kl 22 ikväll .. jo, i sängen sovande =P
Men vad gör man inte när man inte kan säga nej, varken till pengar eller extra tider.

För jag behöver pengar.
Jag är nämligen snålast utav dom alla eftersom jag har ganska mycket pengar på kontot .. Jag kan avslöja att det är över 30 000 iaf. . Vilket jag har sparat ihop vart enda öre. Det mesta är slit pengar från jobb . .andra är från födelsedagar och sådant.

Vääldigt intressant blogg det blev idag .. INTE . .
Men men .. det är inte lätt att skriva intressant saker när det itne händer några ..

Snälla kan inte någon hålla mig sällskap under mina 4 sista arbets timmar idag?!
Pliiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0