Spindelmannen.

Det hela började med att jag åkte tåg .. blev kissnödig och skulle på toa .. Stog på kö och väntade.
När en toalett blev ledig och jag skulle gå in så snubblar jag på en klädställning . .Det finns även en klädställning inne på toan. . så det såg mera ut som en garderob än som en toalett. .
När jag går ut är det någon som har tagit min plats och har tänt ett ljus och ställt på ett bord.
Bara så där så förvandlas ljuset till en klump med gelé. Röd för att vara exakt.
Sen slutar drömmen och ersätts med en ny. .

att jag var spindelmannen. Och att jag arbetade med en man gjord utav sten.
Vi slogs mot en svart spindelmannen .. och nej, jag har inte sett den nya spindelmannen filmen.

Det hela slutade med att jag sa pilsk och det var tydligen lösenordet för att vi skulle sluta slåss .. herregud =P
Sen så tror jag att klockan måste ha ringt eller så har jag glömt resten utav drömmen.

Jag har nyligen lärt mig att när man drömmer så kallas det för REM- sömn. . kommer inte ihåg vad det står för . . men då sover man tydligen inte djupt och hjärnan sover inte heller då.
Inte konstigt att jag var trött imorse då ..
Jag ska tänka på det och se om det stämmer .. att när man har drömt så är man inte utvilad på morgonen. .
Kan vara värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Dooonken

REM = Rapid Eye Movement ;) har läst på ja serru ;)

2007-06-13 @ 23:16:15
Postat av: Therese

Haha pilsk! :P

2007-06-14 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0