Studentdag

Igår tog årskull -88 sin student.
Jag var där för att gratta Gabbi. Grattis grattis till studenten! =)

Det som hände var att jag och bettan letade efter gabbi i typ 3-4 timmar i parken =P
Sen så tröttnade vi ett tag och hittade en lekpark där vi skålade med cider i flaska.
Som vi senare funderade på att gräva ner i sandlådan. . men kom fram till att ingen utav oss hade lust att gräva.
Så då la vi dom i däck gungorna istället =) =P Alltså gungor gjorda av bildäck . .men det hoppas jag att alla förstog.

Såg massor med 14-15 åringar . .då tänkte jag säga " Gå hem och lägg er"
Va fan sak dom vara ute och konsumera alkoholhaltiga drycker?
Det finns faktiskt en lag som säger 18 år. Kasst av er som har köpt ut till dom stackars små barnen!

Sen så såg jag ett slagsmål (cat fight) Fast inte ändå .. tjejer som slogs med sparkar och knytnävar. Inte illa!
Såg även en trio av turtles .. om jag itne minns fel så är dom 4 st. Så vart var den 4:e? eller är dom kanske 5?
Det var alltså män som var utklädda till sköldpaddor. Med gröna tights och ett skal på ryggen. . Skit kul =P

Såg även några man kände. . tydligen så känner jag bara föräldrar . .för det var bara sånna som jag hejade på =P

Jaja. Jag är inte bakis idag .. var inte full igår. Har nyss kommit hem och tagit en lååång dusch. Det är alltid skönt när man har varit på gallej. =)

Jag antar att det finns gaaanska många som är bakis idag.
Det var jag för exakt ett år sedan iaf =P
Helt sjukt att det redan har gått ett år sedan jag tog studenten...

Jag skulle vilja ha min studentvecka igen. Och uppleva studentdagen på nytt!
Saknar fortfarande HV3 och florist. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0