30,1 Km från Äggskallebyn.

Torsdagen så satte jag min fot på Norrköpings station.
Fick en känsla av nostalgi och efter 3 steg på Norrköpingsmark så kändes allt
som vanligt. Som om att jag har varit hemma en helg och sen kommit tillbaka.

Men jag var bara där tills idag. Kom hem vid 4 tiden i eftermiddags.

Så vad har jag nu gjort där?

Jag har suttit i juryn på ungföretagsamhets mässan "våga vara egen" i kategorin "Bästa mässmonter"
Eftersom mitt UF-företag kom på andra plats i den katergorin i den regionala mässan förra året så fick jag representera en fd. UF-elev. För att jag har så stor koll på vad som är rätt och fel när man ska vinna en mässmonter?
Såklart, proffsig är man ju =P

Stressig men ändå rätt soft dag .. Meg VIP bullar och kaffe =P

Senare på kvällen när mässan var över och alla UF-elever har fått diplom och choklad. Inte alla då vill säga. . men många.
Då träffade jag Therese och Heidi för att äta mat och prata lite. Både nya och gamla minnen delades glatt. Och ja, vi spydde även galla på samhället Therese =P
Jenny drack husets röda till maten. Mycket gott, blev kallad Senorita utav kyparen. . ska jag ta det som en pik att jag börjar bli gammal eller? =P

Kom i säng tidigt. Mycket intryck att filtrera bort med lite sömn.
Vaknar då självklart tidigt men segar mig igenom tidig förmiddag och är nere kl 12
på stationen och fixar en biljett till kääära börlänge.

Nu är jag hemma och ska snart åka iväg till Bettan =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var jättekul att se dig igen. *saknar*

2007-03-26 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0