Svårt val.

Jag sitter just nu och läser platsannonser på ams.se.
Är så grymt sugen på att ta ett au-pair jobb i Tyskland.
Fick nästan ett sådant jobb förra året.
Det stog mellan mig och en annan tjej. Såklart valde dom den andra tjejen =P

Jag älskar barn, jag älskar att resa, jag älskar språk, speciellt tyska.
Så varför funderar jag så mycket?
Världens erfarenhet ju!

Det är just att det är i Tyskland. Jag kommer att vara borta från min familj och mina vänner i ett antal månader
med endast en telefon och kanske möjligtvis en dator.

Usch, vad ska jag göra?
Detta är verkligen ett svårt val.

Berätta gärna för mig hur jag ska göra!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åk Jenny!! Det skulle jag verkigen ha gjort!!!

2007-03-09 @ 18:20:47
Postat av: Therese

Jag tycker att du ska söka..vänner och familj finns alltid kvar. :)

2007-03-10 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0