Drömmare.

Fredag natt: Drömmer att en kille som jag känner ringer till mig och kommer över och sitter
med mig i en soffa. . Vi säger ingenting. Bara sitter där. .

Lördag natt: Drömmer att en kille, inte samma som i förra drömmen, även denna killen känner jag . .Jag drömde att han skulle sommarjobba hemma hos mig. 
Sen plötsligt så var jag på ICA och handlade . .Sen plötsligt på mc Donalds där denne kille ger mig ett stort kuvert .. Jag öppnar och märker att det är ett kärleksbrev han har gett mig. . Med massa små lappar som det stog  "Jag älskar dig" på .. Drömmen slutar med en kyss. 

Jag hoppas faktiskt inte att detta är en sann dröm .. för det vill jag inte >.< 
Men jag brukar inte drömma sanning.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Gulligt hörridu!

2007-05-08 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0