Här står jag ensam, dricker jolt cola (?) och lyssnar på musik.. . .

. .med andra ord. Jag jobbar.
Jag ska öppna 12 och tänkte att någon gång så ska man väl prova datanördarnas guld = Jolt cola.

Jag kan säga att jag hoppas att dom som dricker den endast dricker den för dess koffein effekt och inte för smaken. . för vart är smaken?? Jag känner ingenting.
Kanske mina smaklökar det är fel på.
Ja, nu har jag iaf smakat. . Min mamma säger att man måste smaka innan man kan bestämma sig om man gillar det eller inte.
Så nu kan jag säga att jag inte gillar jolt cola. Det är ungefär det mest intressanta som kommer att hända dom närmsta 9 timmarna bakom denna disk. Jag kanske tar något steg utanför disken också. .men vaddå same shit different name, är det inte så?

Som ni kanske förstår så har jag ganska tråkigt på mitt jobb. . Eller detta är ju inte mitt ordinarie jobb, utan ett som jag bara hoppar in på ibland när det behövs. . det vill säga att jag hoppar in här och jobbar frivilligt trots mina redan jobbade 40 timmar denna vecka.. Då jobbade jag igår också.

Sjukt kan tyckas, men jag gillar grönt, alltså pengar. Nog för att inte sveriges pengar är gröna.. . men ni fattar. .

Nu ska jag snart öppna och hoppas att det strömmar in folk. . vilket det inte kommer att göra. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0