Nostalgi.

Jag såg en vit / orange fjäril som dansade med en annan fjäril idag - Det var vackert.
Då fick jag lite vår/sommar känslor. Dom första efter att jag såg tussilago i diket.

Lådorna blev rensade idag. Lika bra att göra det nu så slipper jag göra det sen innan det är dags för flytt.
Jag hittade massor med gamla grejer.
Det blev lite nostalgiskt.

Jag hittade även ett block med en text. Det var en påbörjad novell. Tyckte att den var ganska skaplig faktiskt.
 Kanske ska arbeta vidare med den någon dag. Blev lite sugen på det =)

Kommentarer
Postat av: Tenta-Therese som håller på att avlida av för mycket kurslitteratur

Jag tycker defenetivt att du ska fortsätta på novellen! Och hälsa spökena från mig :P

2007-05-22 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0