kusin vitamin

Hemma hos mor å far såg det ut som vanligt, förutom att det hade byggts en helt ny inglasad altan!
Det bygger man .. sen så säljer man huset =P

Jag behövde inte se älgen på köksbänken, då jag valde att kila en sväng till kupolen =)
Då var det bara Mindy som behövde titta på köttet, men jag tror inte att hon klagade speciellt mycket.

Nu sitter jag här, nyss ätit frukost och tryckt i mig diverser vitaminer i piller form. Man lär ju se till att man mår bra.
Speciellt med det julschemat som jag har sen =P
Då kommer jag inte att hinna vara så social, eftersom jag jobbar heela tiden.

Men vad gör man inte .. kommer dock att vara trött på julmusik OCH själva julen. Men vad gör det? =P

Just nu så kollar jag på MTV . .med en låt som har textraden " I´m a hustler baby, that´s what my daddy made me" Liksom vad är detta? Sen så hjälper det inte att det är massa tjejer som har på sig minimala baddräkter och  smetar in sig med typ jordnötssmör. .
Vart är världen på väg?

Det är ta me fan den äckligaste video jag har sett! =S Fy fan! 
Kolla in den själva!   "simian mobile disco - hustler"

Jag ska inte kolla in den igen iaf .. så förstår ni hur jävla äcklig den var.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe pensionärkuvös kallar min mappa inglasade altaner/verandor för :P
Usch jordnötssmör?

2007-10-17 @ 21:03:44
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0