Nytt projekt.

Mitt nya projekt som jag ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt är
min bilddagbok. . samma namn som på min blogg =)
http://ferraribil.bilddagboken.se

Finns lite bilder just nu. . Men jag har nyss börjat =)
Jag kanske kan pyssla lite med den senare om jag orkar.
Är hemma idag för att ta det lugnt. Sjuk är jag. .
Helt död i kroppen, varm, ont i halsen, täppt i bihålorna och allmänt snorig.
Yeah!, sååå härligt..

Ska snart gå och lägga mig i sängen och förhoppningsvis sova bort lite förkylning.
 
Jag kommer att ha så tråkigt idag, det är det tråkigaste som finns, att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig vännen! :)

2007-10-31 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0