Det är inte sant!

I Januari så hade jag en halsinfektion och fick äta antibiotika. Nu i Juli så hade jag Körtelfeber och fick äta
pencillin. Gissa vad jag har nu? Jo, ont i halsen. .Jag tar snart bort halsmandlarna.

Har varken tid eller lust att bli halssjuk igen. Man har väl inte lust att bli sjuk överhuvudtaget.
Ska kontakta läkare om det blir mer allvarligt.

Är ledig idag. Har vaknat för en halvtimme sen, riktigt skönt att sova ut eftersom jag inte sovit så mkt i helgen.
Har varit ute och röjt =) Askul.

I lördags så hittade en kompis på en engelsman på krogen, sen så slutade det med att vi efterfestade med hans kompisar, riktigt roliga typer =) Och jag fick prata engelska hela kvällen =P Jolly good!

Stackars carro barro som står ensam på jobbet idag, vet hur det är. Astråkigt!
Hoppas att hon hittar på något att göra, eller får massa kunder =)

Nu ska jag äta frukost/lunch alltså brunch =)

Ha det bra!
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0