Skattjakt

Ligger i min säng och myser med datorn, skönt att göra det. Som tur är jag ledig idag och har tid med det =)

Ver inte vad som händer idag, tyvärr så kanske jag ska städa. Vill hitta några blommor som jag vill ha.
Men har inte hittat några på jobbet än, så det får vara tomt ett tag till helt enkelt.

Jag har städat i badrumsskåpet idag, tänk vad mkt saker man har egentligen! Tänk dom som har ännu mer än mig! Massa krämer och tuber.  Tur att man klarar sig utan sånt. Tror jag. .
Kanske borde ha mera sånna? Eller så räcker det med att äta bra mat och få frisk hy på så sätt, gäller att börja äta bra mat då =P Eller köpa krämer. Det först nämnda låter nog bättre =)  Dessutom är mat gott!

Nej, kanske ska äta frukost så att jag kan börja med allt som ska göras.
Ha en bra dag!

Kram  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0