Hatten ska vara av.

Nu var jag lite förvirrad imorse igen. .
Skulle klämma ut kaviar på min macka . .men det går inte så bra när korken är på. .
Konstigt =P

Igår så blev både jag och carro så sugna på att skaffa barn. . Läs hennes blogg http://www.frokenflorist.blogg.se/ för att se varför! =P

Har nyss ätit frukost, alltid lika roligt att vara uppe på dom lite tidigare timmarna, eller inte.
Riktigt ointressant detta blev!

Men det är iaf jobb idag, Jag och Carro ska hitta på något att göra hela dagen. Hoppas att det kommer någon och vill ha en bukett för 500 eller nåt =)

Förresten en grymt bra låt, en oldie =) http://www.youtube.com/watch?v=ODF2URUr2gk ( jag  vet inte hur man lägger upp videos, någon som vill hjälpa mig?! )

Kommentarer
Postat av: Kristina

oh jenny den där låten är verkliten en härlig klassiker. Nästan synd att man inte är nydumpad och kan lyssna på den och bli pepp. Om du förstår hur jag menar? :P

2008-08-07 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0