Nu är det dags!

Ska börja med att rätta till ett litet fel. Mitt förra inlägg kommer från stupidfemme.bilddagboken.se
Hon heter dock Ladykiller.blogg.se hennes vanliga blogg.

Ledig idag. Har dock tråkigt. .
Är man inte van att vara ledig så blir det lätt så.

Jag har kommit fram till att jag har för mkt tid att tänka på. . Måste sysselsätta mig så att jag inte hinner tänka.
Någon som har något förslag på vad och någon som är villig att dra med mig på något skoj?
Helst gratis, för gratis är ju gott och något som är gott är väl trevligt =)

Nu banne mig ska jag diska, damma och sen dammsuga!
Om jag gör en utav dessa saker är det bra, men blir endast nöjd om jag gör alla tre.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0