Vi ses ju på Lördag ..

Det var så konstigt igår, Carro plockade ihop sina tillhörigheter på jobbet. Hon ska byta butik och L-M ska komma till oss istället.

Men det var som att det var hennes sista dag och att jag aldrig skulle få se henne mer, men så är det ju inte.
Hon kanske kommer tillbaka sen =) 
Jag gillar dig också L-M, men det känns konstigt.
 Vi ska lära oss hur man leker i butiken på öster idag. Eller jag ska visa L-M hur man gör =)

Idag har jag lyckats vara skärpt på morgonen. Inga tokigheter. Skönt att man kan vara det lite ibland.
I tid är jag också, har tid att sitta här och skriva. Det är inte dåligt. Känns som att jag har glömt något då eftersom jag har tid över. . Men tror inte det.

Nu ska jag sluta babbla =P
ha en bra dag!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0