Ge dig någon gång då!

Då var det tisdag igen. .
Det betyder som  vanligt att jag är ledig =) Vääldigt skönt.

Är fortfarande sjuk, undrar när det ska ge sig egentligen. .över en vecka nu.
Får se om det går över annars kanske man ska gå till doktorn.
Kan också bero på att jag jobbar när jag är sjuk också.

Idag ska jag försöka att hitta ett par skor till företagets julfest som är på lördag.
Ska bli kul =) men det är många som inte ska komma =/

Om inte annat så är det gott med gratis mat =P Och vi ska vara på tjusiga hasselbacken på djurgården.
Samma som förra året.
Jag minns att dom hade en stor buffé med efterrätter =)

Nu ska jag äta frukost och ringa till farfar som fyller år idag =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0