tuff tuff sa tåget

Nu sitter jag på tåget. .Åker tillbaka efter nästan en vecka i Borlänge. .
Firat en mysig jul där =)
Med massa god mat och trevligt sällskap. .
Konstigt att man blir så trött bara! antar att det är intensivt. .

Någon mer än mig som somnade under kalle?
Sov som en stock! Vaknade dock när man fick se de nya filmerna .. Jag tyckte att Bolt verkade vara en bra film. .
Så jävla kul!

Är i Sthlm 20:18 så det är ett tag till dit.. 1 h 40 min för att vara exakt.
då började jag åka 17:52 så det har gått fort!
Men det går fort när man har datorn med sig som underhållning =)

Imorgon blir det jobb som vanligt .. jobbar då mån tis och ons ( nyårsafton )
Som tur är så har jag ledigt på nyårsdagen =P
Kan vara skönt av någon konstig anledning =P

Innan jag satt mig på tåget var jag hos momor på en middag. .
snacka om att man blev proppmätt. . men nu börjar jag bli hungrig igen .. hur är det möjligt?!
Magen är van att ha smält mkt mat nu under jul =P stackaren  ..

aja, nu ska jag sitta här i ca 1,5 timme
Ha en trevlig kväll!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill också se Bolt! Verkade jävligt skön!

2008-12-28 @ 22:56:03
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0