Vill du komma bort med mig?

oj oj. .
Tråkigt väder= Deppig Jenny ..
Konstigt att vädret ska ha så stor inverkan..

är ledig idag .. blev upptvingad kl kvart i 8 eftersom dom skulle komma och ge mig dosor som ska mäta radonhalten i lägenheten. . tack för det. .

Därför har jag varit pigg sen dess. . Men när jag upptäckte att det regnade så blev jag rätt så nedstämd ..
vad hände med det fina vårvädret!?

Jag som började få vårpirret i magen och som har plockat fram vår jackan!
Fan också .. varför ska det regna hela jävla tiden?
Kanske man ska ta en resa till någon avlägsen plats. . bara för att komma bort?
Känner att jag behöver det. . Det är så lugnt på jobbet så jag tror inte att det gör så mycket att jag tar ledigt. .
Någon som vill hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0