7666 dagar idag. . alltså 21 år och 1 dag, för att vara exakt.

Då har man hunnit ätit 2 semlor på en vecka och bli 21 år. .
Semlorna kanske inte var så bra dock . .men va fan, jag har fyllt år och förresten så skiter jag fullständigt i det.
Dessutom så ska jag gå och fika med Gabbi idag, lill flickan fyller ju 20 idag!!
Grattis grattis. .

Blir även att ta en sväng till bion minsann. . filmen är ej vald, men vi hittar nog någon som faller oss i smaken.
Tror nämligen att det finns ganska många sevärda filmer som går just nu. Är lite sugen att se Im a ledgend . .
Men tror att den har premiär den 25:e surt att den inte hade premiär igår. . Då hade jag lätt övertalat Gabbi att det var just den vi skulle se!

Jag har missat min tvättid. . kul! Därför tvingar jag mig upp och tar en tid 06-10 imorgon bitti. .
Snacka om att jag kommer att vara seeg. . Men måste man tvätta så måste man.

Är lite sur just nu att dom har stängt av alla kanaler på tv så att jag bara har 1:an, 2:an och 4:an skit kul.. .
Då måste man skaffa ett digital paket. . och slänga ut lite extra hundralappar i månaden, alltid lika roligt att göra det.. .

Tack för alla sms och telefonsamtal igår förresten!
Och tack för presenterna! =)

Det är nog inte alla som har en farfar som ringer och sjunger "med en enkel tulipan .. " på ens födelsedag! =)
Och jag vill verkligen inte byta bort min farfar!! Han är min! Världens coolaste farfar.
Redan på dagis så var alla barnen avundsjuka på mig för att jag hade en så cool farfar, så det så!

Jag tycker att det är trevligt när jag får huvuden att vända sig när jag går på gatan . .
Det händer ganska ofta faktiskt. . tro det eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0