Åh du vita pulver.

Vad ska jag göra?
Jag vet ju inte vad du vill. .

Livet är bra komplicerat ibland.. Vilket kanske är lika  bra, då kan man ju säga att man har ett liv, ett komplicerat sådant. .

Varför ska man äta godis när man tycker synd om sig själv? Jag gör iaf det och jag hatar det!
men jag kan inte sluta. . ja, sockerberoende. . liksom en knarkare. Vitt pulver som tar oss till hilmlen.

Fast iofs så kunde det varit värre, tror att jag åt mer förut.. Jag kan även få sånna sockersug när jag har tråkigt, vad
är grejen med det?!

Äh, nu är det dags att borsta tänderna och gurgla munskölj! man måste ta hand om sina tänder!
Speciellt om man är sockerberoende som jag är =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0