Man vill ju inte ha något annat hängande där. .

När ska man egentligen ta ner julstjärnan i fönstret?
Får man ha kvar den ett tag till?
Den är ju så attans snygg =)

Det blir aldrig detsamma utan julstjärnan ..man vill ju inte ha något annat hängande där. .
konstigt nog så tycker jag att hängande lampor inte är så snyggt, men julstjärnor däremot. . dom är fina!
Iaf min stjärna som är i vitt papper =) muy bonito(a) kommer inte ihåg så mycket av min spanska.. Dock var det bara som C-språk. Är tyska läsande vanligtvis...

Nej, då är det väl dags att äta något kanske. . kom hem från jobbet för ca 30 minuter sen. . men vem orkar göra mat på en gång? Inte jag iaf!

Men nu är det dags!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0