Men titta på bara .. varsågod!

Jag blev uttittad på bussen idag ..
En man i 30-års åldern satte sig bredvid mig (fullproppad buss)
och tittar först på mig, som man gör på den personen man sätter sig bredvid bara för
att konstatera vem man sätter sig bredvid, men sen tittar han en gång till och blir som
förstelnad. . tittar på mig, på min bok, på mig, på min bok, ut genom fönstret, på min bok, på mig .. osv osv. .

Lite underhållande. . som tur var(?) så gick han av ganska tidigt.

Jag har tänkt på en sak . . antingen så har jag lata läsare som inte kommenterar eller så skriver jag helt ointressanta saker som inte är värda att kommentera. . hey, jag blir glad av en smiley liksom! =P

Nya blommor införskaffades idag. . orkidéer minsann. Blev asbilligt på jobbet =)
Ibland är man så glad att man valde rätt yrke!
jag tänkte lägga in en bild senare på min bilddagbok.
http://ferraribil.bilddagboken.se

Mat dags nu .. sen ska jag röja undan lite här hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0