Mini spa =)

Jag har inte skrivit på ett tag. . kanske för att mitt liv inte är så intressant =P

Tänkte ta ett långt skumbad och sätta på en ansiktsmask. . Det är mini spa-dag idag =)
Det måste man unna sig lite då och då =)
Blir även dusch med bodyscrub..
Min badanka som även är en radio kommer att få vara med i badet.. Skönt att få lite sällskap, dock lite tragiskt att det är utav en badanka. . men vad gör man inte i brist på annat. .

Men innan det blir bad så måste det diskas, vill inte göra det efter badet, då känner jag mig lite smutsig igen.
Är ledig imorgon, då blir det städning, suck =/
Men det måste göras. . really bad dessutom!

Tack för tårtan Carro! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0