Åter tillbaka

Hej!
Really long time no see. .
har helt enkelt inte haft lust, är inte så många som läser heller.

Nu har jobbet börjat igen iaf, har jobbat sen i måndags. Sjukt lite kunder. Hoppas att dom kommer snart!
Rullar på ganska bra faktiskt, lite rutin på vardagen känns bra trots att det självklart är skönt att vara ledig.

Jag har både hunnit varit i barcelona och varit sjuk.
Eller rättare sagt varit sjuk i barcelona. har haft körtelfeber och inte kunnat äta på en vecka, knappt kunnat andas.

Så i Barcelona så hann jag inte med så mkt, har dock studerat vårat boende noggrant eftersom jag spenderade
en stor del av min tid där. .
Det är en fin stad, iaf av det jag hann se. Har nästan bara hunnit med att sola och bada =)
Ska nog göra ett återbesök där någon gång, för att se staden mer än vad jag gjorde.
Antar att jag såg det man skulle, den där katedralen som dom har byggt på i eeeevigheter.
Förlåt att jag inte kommer ihåg vad den heter, men jag mådde inte så bra.

Mammsen har hunnit fyllt år under ledigheten också, eller rättare sagt i måndags.
Jag firade henne i onsdags med överrasknings tårta och presenter =)

Annars så har jag inte gjort så mycket på semestern, tagit det lugnt som man ska göra. .

Det är semester för mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

semester är härligt!

2008-08-01 @ 00:02:31
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0