Jag borde kanske fundera på att flytta?

Jag såg med skräckblandad förtjusning på när en amerikan åt 59 korvar med bröd på 10 min.
Surfade runt på www.aftonbladet.se och kom in på ett videoklipp från en korvätar tävling.
Det var både äckligt samtidigt som det var en aning fantastiskt, att man kan äta så mycket.

Är förresten nästan frisk idag. Tror nog att jag är det imorgon =) Skönt att ha det avklarat!
Tog tempen för säkerhets skull. 36,7 grader.
Jag är dom som har en lite lägre temperatur i friskt tillstånd. .Så allt är som det ska.
Har en aning ont i huvudet kvar. Men det försvinner med lite sömn tills imorgon =)

Gud såå skönt. Ett problem mindre!
Det som är bra med att mamma och pappa nu har en lägenhet mitt i stan är att man har så mycket att titta på från köksfönstret, det händer grejer!
Där jag bor, även fast det är sthlm och detta borlänge, så händer det ingenting utanför fönstret. Så det händer mer i Borlänge med kanske 25 000 invånare i staden och 50 000 i resten av komunen.
Då förstår ni nog att jag inte bor så nära civilisationen =P Nejdå, inte så farligt. . Det är bara ett villa område =)

Nu ska jag dra mig från datorn =)
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0