Så typiskt

jaha, då har man feber idag .. Imorse hade jag 38,8.. det är najs, eller inte!
Det betyder att man får vara inne hela dagen och dega, men det är skönt ibland de också .. men det
är ju så satans fint väder ute idag!

Hoppas att jag blir frisk tills på ons eftersom jag ska åka till Barca, men tror inte att det är några problem dock =)
Mamma sa att om det är en vanlig feber så hinner den gå över tills dess, bra att man har en mamma som lugnar ner en =)

Sen är det nog så att jag är lite känslig mot mjölk, tror det iaf .. Min mage säger ifrån!
Synd för mig som älskar glass då =/ Ja, jag vet att det finns laktosfri glass men den är satans dyr!
Men god, så kanske köper sådan ändå .. skulle vilja ha det nu. . men jag kan inte traska iväg till affären, vet inte om man ska det när man har feber ..
anstränga sig sådär. Om jag har kraft till att gå till affären så har jag kraft och måste gå med hunden =/
Det orkar jag inte.

Aja, jag ska väl hitta på något att göra nu, men det man kan göra är väl att sega.
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0