Borta bra men hemma bäst?

Då sitter man hemma i Dalarna då .. Inte bakis, men kanske en aning trött pgs det dåliga vädret. .
Det var tänkt att jag skulle följa med min bror igår på äventyr, men jag orkade inte ( var ju typ bakis och as trött )så jag stannade hemma med mor och far, tittade på film och spelade kort. . drack lite vin också =)
Men vi glömde att drick det bannade jordgubbsvinet kom jag på nu. . Jag var ju så jäkla trött så jag la mig innan mina päron.  sånt är livet ibland =P

Jag funderar på vad jag ska göra idag. . Vädret är ju som sagt inte så lockande. Egentligen så måste man ju inte göra saker hela tiden heller. . Det verkar vara en så stor press på att man alltid ska ha något att göra på helger och storhelger osv.
Va fan, det är skönt att ta det lugnt ibland, då uppskattar man det roliga ännu mer när det väl händer!

Naaw, en tant klev ut på sin balkong och ska plocka och vattna blommorna, sååå söt är hon =) fast jag vet inte om röda,blå och vita petunior är en så stor favorit =P
Jag vet att jag är knäpp =P

Nu blir hunden kammad =)

Men ni får ha en bra dag, vad ni än hittar på ..
Och Carro, ha det så trevligt i grekland! =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0