Det går inte när man vill, men när man inte vill så går det. .

Jag hade tänkt att skriva blogg igår, hade massa tankar i huvudet som ville ut. .
Men eftersom bloggen krånglade för mig så blev det inget.. Och nu har jag glömt bort vad jag tänkte på igår.

Idag är det 10 dagar kvar till semestern =) Har bara en helg kvar att jobba, skönt! =D

Jag sitter klar och redo en halvtimme innan jag senast måste åka till jobbet, men eftersom sthlm:arna har så
stora problem med att köra pendeltåg och tunnelbana så tänker jag minsann hoppa på ett tidigare pendeltåg.
Lika bra, så att man inte kommer försent. . Vore jobbigt.

Och förresten, du får snart bestämma hur du vill ha det.  .för jag orkar inte vänta. Bara så att du vet.
Inte för att jag tror att du läser min blogg, men man vet aldrig. .

Nu ska jag gå och fixa lite innan det är dags att gå.
Ha en bra dag!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0