Semester! =)

Just nu sitter jag på tåget mot hemtrakter. . Alltså Dalarna.
Ska bli trevligt att komma hem och bara vara. .skönt att vara hos familjen i mer än bara en helg också.
En helg går så snabbt. Och om det är så att jag får nog av min familj så är det bara att ta tåget till sthlm igen =)
Men det ska nog inte vara så stora problem med att vara hemma ett tag, bara lite ovant.

Igår kl 19:31 så fick jag semester =)
Det firade Carro och jag med att gå och äta grekiskt och dricka öl . .
Vi skulle inte vara ute så sent .. men jag kom väl hem vid halv 3 kanske. . Så det blev en ganska lång kväll ändå.
Speciellt för mig som skulle upp 7 imorse för att packa det som var kvar och göra mig iordning för att hinna till tåget. .
Tåget har i princip rullar från sthlm C just nu. . Kan tänka mig att jag är typ vid Märsta kanske. . eller Kista. .
Aja, ni fattar att jag inte har åkt så långt ännu =P

Tur att man har mobilt bredband och kan sitta och surfa på tåget, lite halv bakis som man är . .
Konstigt nog eftersom jag inte var full. . Men men, kroppen lever ju sitt egna liv där inne..
Och Carro, det är inte konstigt att vi var hungriga igen .. var ju typ 5 timmar sen vi hade ätit ;)
Dessutom så ska man äta regelbundet, men man kanske ska välja lite mer nyttigare grejer dock =P
Men det struntade vi i igår =)

Undrar hur jag ska fördriva 2,5 timme. . det är inte såå många som är inne på msn vid den här tiden på dygnet faktiskt, tro det eller ej .. hehe.

Har införskaffat mig lite marabou och cola. .för att bota min bakishuvud och mage ..
Var inte så sugen på frukost, bra att äta choklad till frukost då? Nja, inte så värst. . Men äh, jag har ju semester! =)

Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0