Surpuppa

jag måste ha en automatisk väckarklocka i huvudet, för när jag får sova så länge jag vill så vaknar jag alltid vid 10.
Antar att jag är utvilad då, men jag går ju och lägger mig olika tider med vaknar ändå vid samma  tid.

Idag har huden fått en liten mini spa dag. . Klippt klorna och svanstippen(alltså håret längst ut så att svansen blir rund, INTE i själva svansen! ) och sen har hon blivit kammad. . Så nu är hon faktiskt sur. Hon hatar att få klorna klippta.
Liten fjantfia är vad hon är.

Förlåt att jag babblar på om vovven hela tiden =P Men jag har saknat skrutten något otroligt, det är ju som en familje medlem, typ min lillasyster =)

Jag är sugen på att ta en sväng till kupolen idag.. Alltså Borlänges egna köpcentrum. Det är faktiskt ganska stort och man hittar de flesta storaklädkedjor där, vilket resulterar i att alla ser likadana ut =P

Vi får se vad som händer.
Ha en bra dag iaf
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Mysig med en vovve att pyssla om.

Ha en fin söndag!

2008-06-22 @ 11:30:30
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0