Nu är jag trött på det här. .

Ensama jävla sthlm. .
Där man tror att man kan köra över människor som man vill.
Att det är ens rätt att göra så.

Är det kanske så att några sthlm:are vaknar upp varje dag och frågar sig, :
- hur ska jag göra för att göra livet jävligt för någon idag?

Jag börjar fan tro på det.

Det är nämligen så att jag har blivit trampad på, tagen förgiven. .
Och jag har blivit lämnad, väntandes. . Jag tänker inte vänta längre.
Det är ni som får vänta.

Eller ingen ska vänta egentligen. . men om det är någon som ska vänta så är det ni ( inte riktat mot alla )
Om det inte passar så kan du gå vidare. .
För jag hittar någon som är bättre än dig i så fall.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ensamhet och människor som saknar empati är ingen härlig kombo..:/

2008-03-23 @ 22:20:27
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0