Äntligen! eller egentligen så har jag inte missat så mycket

Jag har fått mitt internet nu. .Jävla Telia.
Men det fungerar bra iaf, så inget att klaga på ännu. Har dock haft det i 3 dagar nu.

Jag har nog inte missat så mycket ändå. . internet kan vara ganska tråkigt.
Fast det kan vara bra att ha någon gång då och då. .
Bara jag inte blir beroende igen. .Min stackars dator har fått sova hur länge som helst när dens kompis internet har varit frånvarande. .

men nu är dom sammanlänkade igen .. Esther är glad att Internet har kommit tillbaka och nu sitter i henne igen ( tolka det som du vill =P )

Ledigt har man fått idag och ligger ännu i sängen och degar. . men ibland behöver man det också =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe härligt!
Nu kan du vara lite social med mig igen!:P
Lust att kommma ner till Norrköping på en liten visit nån helg framöver?

2008-05-01 @ 23:46:37
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0