Soool! =)

Hallå. .

Nu är jag hemma hos päronen i dalarna. .

Har varit hos Farfar och Ann-Britt. Fikat och njutit av kanon vädret!
Tog en promenad med vovven förut, det var riktigt trevligt. .Nog för att mina nya skor trycker lite där dom inte ska. .
eller skor ska väl inte trycka någonstans. . Så dom här trycker, vilket då är fel.
Fan vad jag kan trassla in mig i ord. Ibland så tappar jag bort vad jag egentligen pratar om för att det blir så
invecklat. . aja, sån är jag =P

Imorgon är det tårtkalas! Min kära mormor fyller år, även min moster =)
Har tagit med blommor från jobbet som ska delas ut, hoppas att det blir succé =)

Det är konstigt hur trött man kan bli av att sitta i solen. . Men det är härligt skönt ute nu alltså. .
Men jag blir lite orolig också med tanke på att det bara är början på Maj, är det inte liite tidigt för att det ska vara så här varmt?
Eller är det bara jag som tycker det?

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !
Trevlig helg!
Kram

2008-05-10 @ 23:45:22
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Alexandra

hoppas du hade en bra dag! :)

2008-05-11 @ 12:58:04
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Therese

Näe känns lite tokigt att det är så här varmt redan!
Alla blommor kommer ju ha blommat ut till skolavslutnngar och midsommar!

2008-05-11 @ 18:37:33
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0