Helgen

Jag har ingen som helst lust att blogga, jag vet inte vad jag ska skriva. .
Just därför har jag inte skrivit något. .

Kul att skriva om mina dagar som består av jobb och sen inget mer. . skulle väl vara kul att läsa? trodde inte det. .

Fredag:
Efter jobbet så åkte jag hem och åt.
Sen så drog jag mig till Johanna, dels för att se hennes nya lägenhet, träffa henne och vara med på förfesten. .
När alla andra på stället drog till krogen, då drog Jenny hem =p
Ja, jag måste ju jobba. . vaknade av kl 07:30 på lördags morgon .. astrött, kul att gå till jobbet? Nej!

Igår, Lördag så var jag och carro till kungshallen och åt mat efter jobbet. . Blev tacobar såklart! =)
Så sjukt gott är det!

Sen när jag sitter och väntar på pendeln hem från middagen så får jag ett sms av carro:
-"Jag är sugen på öl!"
Jag: " Vänd då! =p" (jag tackar inte nej till öl liksom!)
Carro: " Nej, jag vill byta kläder"

Slutar med att jag åker vänder, åker hem till carro, lånar kläder av henne och vi beger oss ut för att dricka öl.
Vi fick med oss Emelie som redan var bakis .. rejält!

Blev en tidig kväll för oss eftersom både jag och carro var sjukt trötta. .
Vi åkte taxi hem till carro och jag sov på hennes soffa. .
Trevligt att åka bil hem och mkt trevligt att det inte är så långt att åka =)

Så idag är jag trött igen. . Men det blir att sova tidigt eftersom jag ska upp och jobba (ovanligt va?!)
Börjar kl 8 imorgon. Så klockan är ställd på 6.

Nu ska jag dega lite framför soffan!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0