Jag vill bli uppassad oftare! =)

Har nyss kommit hem efter en middag med carro på en Grekisk restaurang =)
Det är ett trevligt ställe, har varit där förut, 2 ggr. Så tredje gången gillt =)

Men denna gång så fick vi vänta läänge på maten . . det var mer än en timme ( det var mer än 45 min Carro =P )
Jag går och säger till att vi har väntat på våran mat i över en timme och att flera som har kommit efter oss har fått sin mat före. .
Dom ber om ursäkt och kommer med maten inom 5 min .. vi blir uppassade med bröd, drick och sen glass till efterrätt =)
Vi som var ganska glada ändå .. inte bittra alls. .
Så efter glassen som vi egentligen inte behövde så var vi asmätta! Iaf jag. . Men det blev en billig middag iaf =D

Skönt att ha hittat på något men att ändå vara hemma tidigt =)
Tack för sällskapet Carro!
Tur att någon vill lyssna när jag babblar på =P

Ska jäsa lite nu. .
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe okej okej jag har ingen tidsuppfattning! tack själv..

2008-10-18 @ 22:37:11
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0