Piggvar!

Idag är jag otroligt pigg och glad =)
Skönt att vara det ibland!

Igår var jag och Carro ut och åt igen. . Jag tycker det bara är trevligt att ha sällskap vid middagen så självklart hakar man på =)

Vi åt på subway, mkt goda mackor =) waay nicer then Sandys!
Oj, där kom det in lite engelska =P
Sen åkte vi hem till henne och jag fickk massa mat av henne, eftersom hon ska flytta så rensade hon frysen
tack tack! =)

Idag är det jobb, har precis ätit frukost. .är sjukt tidig idag också. . Jobbigt! =/
bussen jag ska åka med går om 40 min. . men jag är klar nu.

aja, det kommer att vara tråkigt på jobbet eftersom att jag är ensam från kl 15 =/

Men nu ska jag gå och kramas =)

Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0