Underbara Tisdag

Idag är det Tisdag, då borde ni veta att det är min lediga dag =)
Underbara ledig dag. . Anledningen till att jag redan är uppe är den att jag somnade ungefär halv 11 igår. .
Så jag vaknade vid 8 och var utvilad =)
Nu har jag hela dagen på mig att fixa!
Tänkte plocka undan lite. . Har en tendens att sprida mina kläder lite överallt, helst där dom inte ska vara =P
Men det är inte så lätt när man har klädpanik och bråttom på morgonen.

I Fredags så var det afterwork med jobbet. . Vi blev hela 7 st flickor, eller vi är ju alla kvinnor =P
Vi samlades i city butiken och drack lite champagne. .det är ju Carros sista dagar nu =( känns så konstigt . .
Som att vi aldrig skulle ses något mer.
Det var iaf jätte trevligt, vi skrattade, åt mat och hade allmänt roligt!

Men jag fick ju se Carro igår, då vi var på Tacobar och åt middag, Hon har nämligen packat ner alla sina saker så hon måste äta ute hela veckan. . stackarn =P
Sen efter middagen så gick vi runt på stan, skulle till Inn&Finn på Gamla Brogatan. .men dom jävlarna stängde kl 18. . vad är det för tid i sthlm liksom .. vem hinner handla då?!

Men jag tänkte ta vara på denna dagen nu, äta frukost. . städa lite .. väntar just nu på tvättmaskinen =)

Ha en bra dag!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0