Helgen + annat. . .

Just nu har jag besök av en man. .
Låter spännande eller hur?
Men det är min hyresvärd som sätter upp krokar =P

Inget märkvärdigt. . Nog för att han måste varit snygg när han var ung. .
Men han är inte så gammal nu heller, 40 år ca. .
Lite för gammalt för mig dock =P

Idag läste jag på Aftonbladet att Lennart Swan har dött!
Ni vet han som var med i Blåsningen som gick på 3:an.
han blev 81 år gammal, visste inte att han har blivit så gammal.

Min helg spenderades i Linköping hos Therese.
Gick på stan. Fikade och pratade allvar, mest om killar. Det ständiga samtalsämnet.
Var ute på ett studenthak. Billig alkohol, härligt =)
Blir följda av en kille som hette Bengt på vägen hem .. men han vek av åt sitt håll sen.
Så jag och therese traskade hem själva, med Niklas pratandes i telefonen. .Högtalare självklart
så att båda kunde höra.
Gick och la oss vid 5 tiden . .Vaknade kl 14. Inte bakis. . men det blev pizza ändå.
Sen gick mitt tåg kl 18 tillbaka till sthlm.
Ankomst sthlm kl 20, ta pendel hem. . är hemma vid 21.
Kul att man ska gå och lägga sig typ på en gång =/
Men men, inte så farligt.

Idag är det måndag och jobb som vanligt, upp kl 5:30 denna gång.
Får sova en halvtimme mer om jag skippar frukosten ;P
Häärligt =)

Gick bra att jobba. Dock så är måndagar ganska intensiva och det känns när man kommer hem. .
Men jag får vara ledig på onsdag.

Nu ska jag försöka att äta lite mat när han är klar med krokar och tydligen persiennen som han pillar på nu. .
Bra att man får fixat =)

Ha en bra kväll!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0