Magiska nr 25

Idag kom lönen!
Efterlängtad som alltid =)
Nu behöver man inte vända på slantarna längre. Ska inte slösa heller, lovar! =D

Eftersom allt verkar bli dyrare så kanske man ska försöka att spara mer än vad man gör, men å andra sidan så kanske jag dör innan jag får använda dessa sparade pengar ( vaddå? man vet ju aldrig ) så det kanske är lika bra att leva som om varje dag vore den sista.
Tråkig min sista dag vore då .. bara massa jobb och sen hem till ingenting. Kul. . eller inte.
Det är väl jag som ska fixa så att min dag inte ser ut sådär. Lättare sagt än gjort. .
Orkar man göra något efter en arbetsdag som börjar 9:30 och slutar 19:30?
Inte så mycket va?

Hela dagen är liksom förstörd.

Iaf så sitter jag på tåget nu, på väg till mamma och pappa.
Dalarna alltså.
När man åker tåg så har man mycket tid att tänka.
Det kallas nog att man har mycket tid att fördriva, därav all tid att tänka.
Är på arlanda nu, kanske ska hoppa av och ta första bästa flyg till solen?
Vore inte dumt alltså. . lämna allt och bara åka.
Vara lite mer spontan helt enkelt!

Mm, härligt det är när man åker i tunnlar och får lock i öronen. . det är så otroligt skönt. ( ironisk )

Jag har tagit ledigt imorgon så att jag ska kunna vara hemma lite längre. Dessutom så fyller min morfar 80 år.
Passande att jag har långledigt =)

om 2 timmar så får jag träffa min familj och vovven =)
Wiee, det var kanske en månad sen. . känns som att det är längre sen sist.
Kanske ar olika perioder då man saknar sin familj mer.

Nej, nu ska jag sluta babbla och snart visa biljetten.

Ha en bra kväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0